29. května 2014

Tak a zpátky do práce...

Jak jste si mohli všimnout, byla jsem hodně aktivní - byla jsem nemocná. A celý můj den vypadal tak, že jsem se válela v posteli a psala na blog. Jenže dneska mě dostihly dva týdny zameškané školy. A vypadá to dosti hrůzostrašně:

Pondělí - rozbor Othella, písemka na středověk
Úterý - písemka z češtiny na renesanci, možná prezentace do zeměpisu, 75% zkoušení z němčiny
Středa - písemka ze základů společenských věd, písemka z fyziky a ještě poznávačka na 128 rostlin!
Čtvrtek - 80% zkoušení z dějepisu a biologie
Pátek - termín na herbář, možná prezentace do zeměpisu

Nevypadá to nejlíp, ale dá se to celkem, až na těch 128 rostlin, zvládnout. Takže se na pár dní možná odmlčím, nemějte strach, v pátek večer sem chci hodit nějaký příspěvek do Youtube okénka. Ale s největší pravděpodobností se tu něco objeví i příští pátek, tedy pokud nám nenapaří další písemky. Nojo, maturity skončily, tak teď si všichni smlsnou na nás.

Takže se mějte hezky, já se jdu učit těch zbývajících 49 kytek, které neumím. =D
Aktualizace 17:35 - ok, tak už jen 29 =D

Lissa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)