14. června 2014

Z návštěvy knihovny (2)


Více informací zde

Tyhle knížky jsem si přinesla včera z knihovny.
Knížky v komínku aneb suma sumárum.
Bloudila jsem mezi regály, abych našla něco, co bych mohla slupnout přes prázdniny a takhle to dopadlo.

Dech - Sarah Crossan

Dech jsem našla jen tak náhodou mezi regály. Slyšela jsem o ní kdysi dávno, když kolem toho byl šrumec a většina blogerů ji vychvalovali. Přečetla jsem si prvních pár stránek a vypadalo to docela dobře. No, uvidíme. =)

Překroč svůj stín - Katie McGarryová


Moře klidu - Katja Millay

Tohle byla rezervace. Na knížku jsem zatím slyšela samou chválu, tak doufám, že ji ostatní moc nepřechválili.
Další fenomén. A navíc, tahle knížečka byla dlouhou dobu zarezervovaná, a mně se jí zželelo, když jsem jí viděla stát na poličce.

Dědička - Amanda Hockingová

U Dědičky jsem zahlédla obálku a hned jsem si vzpomněla, že jsem ji kdysi měla ve čtečce (nějakou ukázku). Nepřečetla jsem jsem tu ukázku. Ale prý je to průměrná knížka, tak uvidíme

Čarodějka a čaroděj - James Patterson a Gabrielle Charbonnetová

Tahle knížka je na tom podobě stejně jako Dech. Všude na ní byly reklamy a já jsem dlouho čekala, že se objeví v knihovně, až jsem na ní zapomněla. Ale vypadá hodně zajímavě, ale hlavně - vypadá to na jednohubku.

Proměna Mary Dyerové - Michelle Hodkinová


A Proměna Mary Dyerové. Už jsem to nemohla vydržet a večer si přečetla pár stránek - no dobře, tak jsem slupla 122 stránek... Ale ono se to tak dobře čte. Navíc to nešlo vydržet, když první díl skončil tak, jak skončil první díl... A!! =D

Tak, to je všechno. Jak jste na tom vy a knihovna?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)