17. ledna 2015

S tebou už nikdy - Alexandra Potter

S tebou už nikdyNázev: S tebou už nikdy
Autorka: Alexander Potter
Rok vydání v ČR: 2013
Vydavatelství:  Kristián
Originální název: You're The One That I Don't Want
Série: -
Počet stran: 360
Hodnocení na goodreads.com: 3,49 hvězdiček při 2 840 hodnocení
Hodnocení na databazeknih.cz: 74% při 120 hodnocení




Anotace:
Představte si, že byste našla toho pravého... a pak zjistila, že se ho nemůžete zbavit?

Když Lucy v osmnácti potká Nata, je to láska na první pohled. Lucy má jasno: on je ten pravý. V opojení první lásky se ti dva při západu slunce políbí pod benátským Mostem vzdechů a - jak praví legenda - jsou navždy nerozlučně spjati.

Avšak o deset let později už jeden o druhém skoro neví. Tedy až do té doby, než je osud znovu svede dohromady. Znovu. A znovu. A zase. Už se to nezdá být tak báječné jako tenkrát v Benátkách, ale pokud Nate není ten pravý, proč je tak zatraceně těžké se s ním rozejít?

Romantický příběh plný humoru o tom, jak to vypadá, když se dívčí sen o nalezení toho pravého splní do puntíku. 

Ukázka zahraničních obálek:
You're (Not) the One (Amerika)Träumst du noch, oder küsst du schon? (Německo) 
Tú no vas a ser mi amor (Španělsko)Nisi onaj koga želim(Srbsko)

Autorka:  
Narodila se v roce 1970 v Bradfordu v anglickém Yorkshire, na univerzitě v Liverpoolu vystudovala anglickou literaturu a filmovou vědu. Po dokončení studií se stala redaktorkou křížovkářského časopisu v Londýně, postupně začala přispívat do řady lifestylových titulů (ELLE, Company, She, Red, More!, Here, Cosmopolitan). Půl roku strávila v Sydney, kde pracovala pro australskou mutaci časopisu Vogue a magazín Cleo. Literárně debutovala v roce 2000 románem Co je nového, kotě? (What’s New, Pussycat?). Nyní žije v Los Angeles a věnuje se pouze beletrii.

Vydala dosud devět romantických komedií, v nichž opakovaně pracuje s motivem zklamání ze splněného snu. Její knihy jsou hojně překládány a ke třem z nich byla zakoupena filmová práva. (databazeknih.cz)

Moje hodnocení

Venice, Province of Venezia , VenetoPrvní knížka, kterou jsem od Alexandry Potter četla, byla Já a pan Darcy a zaujala moji maminku, která si ji dokonce koupila (což se moc často nestává), ale nedočetla ji do konce. A já, jako milovník Pýchy a předsudku jsem si ji nemohla nechat ujít. Bohužel jsem ze zmíněné knžízky měla smíšené pocity. Ale myslela jsem si, že je třeba tím, že autorka se ještě „nevypsala“. Takže jsem sáhla po S tebou už nikdy, protože mě zaujala věta: Romantický příběh plný humoru o tom, jak to vypadá, když se dívčí sen o nalezení toho pravého splní do puntíku. 

Jak vyplývá z anotace, příběh se bude točit kolem páru Lucy+Nate. Lucy po rozchodu s Natem nemůže najít přítele, kterého by neustále neporovnávala s Natem. A po dlouhých deseti letech, kdy téměř jeden na druhého zapomněl, je osud zase svádí dohromady. Lucy konečně pochopí, že Nate nebyl Pan Dokonalý a má svoje chyby. Ale proč je tak těžké se s ním rozejít? A proč na sebe naráží na každém kroku?

Venetian atmosphere.  It's so beautiful! I would even say it looks unrealistically beautiful. First thought to pop into my mind: Painting or reality...? <3Lucy, povoláním výtvarnice, byla trochu ztřeštěná bytost, která se tak trochu nevzpamatovala z toho, že se rozešla se svojí životní láskou Natem (Bylo jí asi devatenáct, když ho potkala...). Občas mi připomínala Bridgett Jonesovou, ale to bylo asi tím, jak se chovala, do jakých situací se dostávala. Jen mě místy opravdu štvala a já si říkala, jestli se autorka nespletla a jestli jí je opravdu kolem třicítky.

A jediné, na co jsem si nemohla zvyknout, byl styl, kterým byla knížka napsaná. Bohužel jsem se do knížky nemohla pořádně začíst, něco mi vadilo, ale netuším, co. I Já a pan Darcy mi přišla trošku jiná, zvláštní a měla jsem stejný problém.

Hodnocení: 
Pokud hledáte nějakou oddechovku, s pořádnou dávkou romantiky a humoru, je pro vás S tebou už nikdy to pravé ořechové. Sice vám možná občas Lucy poleze na nervy, ale to je jen malá kosmetická chybička. ;-)

3,5/5

DĚKUJI NAKLADATELSTVÍ KRISTIÁN ZA POSKYTNUTÍ RECENZNÍHO VÝTISKU!

Zdroje:
goodreads.com, pinterest.com, databazeknih.cz

3 komentáře:

  1. Koukám, že tvoje hodnocení není úplně nejvyšší a já navíc na tyhle romantické knížky nejsem, takže asi si ji spíš nepřečtu. Ale pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka vypadá zajíjmavě. Já mám ráda romantické knihy, ale na moc velké přeslazeniny nejsem. takže o ní ještě popřemýšlím :)
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, vidim, ze te tu moc nebyvas, ale kdyby nahodou, tak jako moje sb ti pisu, ze jsem na nove adrese :-) http://lucy-lillianne.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)