9. srpna 2015

Info

Asi se ptáte, co celou tu dobu dělám, když je blog na pokraji smrti (zveřejňují se pouze přednastavené články Soundtrack Saturday).

Čtu tunu knížek, o kterých bych mohla udělat recenze?

Ne tak docela.

Sedím každý den v knihovně a pomáhám zmateným čtenářům, kteří nevědí, kde se ona knížka nachází?

No, třikrát týdně něco takového dělám, ale ne.

Učím se do školy a sháním podklady k maturitě?

Zbláznili jste se?!

Pomáhám doma?

Ehm, možná umývání podlahy a jednou týdně setřu prach, i když někdy se k tomu musím dokopat.

Dívám se na seriály?

Jo, to by byla dobrá výmluva, když teď ujíždím na Království (Reign) a Panství Downton. :D Ale není to ten problém.

Tak co vlastně dělám?!!

Vážené dámy, vážení pánové, mám čtecí krizi, což znamená, že mě vůbec nebaví číst. Ať čtu třeba fantasy, sci-fi, YA nebo nějaký jiný žánr, prostě se u toho nudím a čekám, až to skončí. I když na mě ve skříni čekají takové skvosty jako Ten, kdo stojí v koutě, Královna Tearlingu, Druhá stříbrná kniha snů, Úklony a úklady, prostě se nemůžu dokopat k tomu, abych je začala číst.

A teď odpověď na otázku, cože to vlastně dělám - tvořím. Asi jste teď pukli smíchy, ale našli byste mě, jak sedím s jehlicemi v ruce a doplétám si šálu, abych mohla konečně udělat recenzi na Jak na pletení, nebo jak tvořím vánoční vločky (sice je času dost, nebudeme to nechávat na poslední chvíli, jako minulý rok, že ano?), nebo jak vyšívám. Jo, trochu to teď vypadá, že jsem se inspirovala Jane Austenovou, jenže předtím, než se ze mě stal knihomol, jsem byla zažraná do takových věcí.

Dále hodně cestujeme po ČR, hrady, zámky, jeskyně, stezky... První týden v červenci jsme projížděli Jeseníky, bohužel naši dovolenou ukončila vichřice, o které jste určitě slyšeli ve spojitosti s MFF v Karlových Varech (vyplavilo je to i se stany, pokud najdu nějaký hezký článek, přidám ho sem). Tenhle hurikán byl můj největší adrenalinový zážitek všech dob a nikomu bych to nepřála.

Tak či onak, ohledně blogu

Sliby chyby, ale já se pokusím do konce srpna dopsat a nafotit recenzi Jak na pletení, dále by se mu měla objevit recenze na Etta a Otto a Russell a James. No, a pak uvidím, jestli mě moje čtecí krize pustí.

Lissa




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)