21. května 2014

Plány do budoucna

Zdravím všechny!

Jak jste si mohli všimnout, před hodinou a půl jsem dopsala recenzi na Cinder, která visí na blogu. Zároveň chci uvést pár chystaných projektů či meme, které se rozběhnout o prázdninách, jelikož teď nemám moc času a bojovala jsem s chemií (no, článek si o tom můžete přečíst na starém blogu zde). S velkou radostí oznamuji, že jsem tento boj vyhrála a na vysvědčení mi vychází čistá dvojka - velká spokojenost! =D

V létě bude dost času a doufám, že budu mít čas, abych se dovívala na Hru o trůny (dále jen GOT), jsem u třetí série, takže kamarádi musí dávat pozor, aby nespoilerovali, což je dost nepříjemné. =/A doufám, že načnu Doctora Who. A zhlédnu ještě jednou Sherlocka, protože ta třetí série mě dost štve =D.
Takže to vidím následovně:
  • Recenze na Delirium
  • Recenze na Huger Games
  • Recenze na Leviatan, Behemót
  • Recenze na Vampýrskou akademii
  • Recenze na Pýchu a předsudek
  • Recenze na knížky ze série Darren Shan
  • Recenze na Janu Eyrovou
  • Recenze na Velkého Gatsbyho
  • Zavedení rubrik Seriály, Filmy, Těším se na...
  • Zavedení nějakého toho meme/ Zapojení se do nějakého projektu/meme
  • Zavedení rubriky/meme youtube okénko
  • Převedení některých super článků ze "spolublogu" na tento

Budu postupně přidávat a odškrtávat. Tak se nelekejte...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)