18. května 2014

Vítejte!

Vítejte!

Říkám si Lissa (zkomolenina mého pravého jména) a píšu tento blok. Pocházím z malé vesničky na Hané, kde žiji, čtu a píšu. Nedávno jsem oslavila osmnáctiny.

Studuji na (výběrovém) gymnáziu, příští rok mě čeká maturita, a pak se, doufám, dostanu na nějakou právnickou fakultu (jen se pořád nemůžu rozhodnout - Brno nebo Olomouc?). Miluji jazyky, nejvíce asi moji mateřštinu (někdy se můžu překlepnout, ale jsme lidi, ne?), angličtinu, němčinu a v budoucnu bych se chtěla naučit španělštinu. Taky mě baví dějepis - poslední dobou se kromě YA románů snažím číst více historických knížek.

Kromě čtení ráda cestuji. Mým snem je procestovat země na mém dlouhém seznamu, například Anglii nebo Španělsko. Pokud zrovna nesedím u nějaké knížky, tak držím v ruce jehlici, háček nebo quillingové pero.

Blog jsem si založila kvůli knížkám. Chtěla jsem zkusit, jaké to je být knižních blogerem. Začátky byly těžké - naučit se psát recenze a vysvětlit, co tím vlastně básník chtěl říct, ale myslím si, že se pomalu zlepšuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)