4. června 2014

Informačka

Ahoj lidičky!
Menší informačka ohledně blogu.


Tak mám za sebou písemky: 


  • Angličtinu (75% spokojenost)
  • Dějepis (78% spokojenost)
  • Fyziku (80% spokojenost)
  • Češtinu-literaturu (98% spokojenost)
  • Základy společenských věd (100% spokojenost) - dostala jsem 1
Takže se po dlouhé době zase ozývám. Nebude to moc dlouhé, nebojte.
Vzhledem k tomu, že budu celej víkend počítat na čtvrtletku z matiky a v neděli k večeru je nějaká nultá hodina na tančeních, nevím, jak to stihnu s obíháním a články, ale mám v plánu se u Affs stavit dnes večer (kolo osmé, pro mě je to dost pozdě... =D ) a v neděli večer. Navíc, v sobotu chystám rozhovor, můžete se na něj těšit někdy kolem příštího pátku - doufám, že půjdeme s kámoškama obhlížet knihkupectví, možná i nějakej bude ten report... 
A ještě je to pořád slibované Youtube okénko a dvě nové rubriky (Co by to mělo být? Však uvidíte ;-))

Dneska mám následující plán:

  • napsat informačku na blog
  • zopakovat kytky na písemku
  • zopakovat slovíčka na esej
  • udělat prezentačku do IVT
  • psát sloh (50%)
  • domácí práce
  • přidat Affs
Jinak strašně moc si vážím toho, že jsem se spřátelila s tolika stránkami a blogy s úžasným obsahem. Doufám, že si to nepokazím.


A ještě jedna věc - asi tento a příští týden budu více aktivní na FB (tady), protože je toho vážně hodně, a už máme jenom 16 dní na uzavření známek... =/ Asi tam budu přidávat potřebné informace, jak to vypadá s blogem atd...

Tak mi zítra držte palce, pokud můžete, aneb čeká mě esej a kytky.

Aktualizováno v 22:22

2 komentáře:

  1. Jo uzaviraní známek je děs. Zítra píšu dve písemky. Měla bych se jít učit skriš. :D Jinak za není zač,ráda jsem spřátelila s pěkným blogem. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ty tuny písemek se na konci roku nevyhnou snad nikomu -.- Držím palce, ať se finishování podaří

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)