2. května 2015

Lissa píše (4) - První máj byl lásky čas...



Zjistila jsem, že spousta článků, které jsem přednastavila, se tu vůbec neobjevila. To bych měla ještě dneska napravit, tak doufám, že se k tomu dostanu, protože jakmile dopíšu tenhle článek, zdrhám se učit. To jako fakt, protože třicetiletá válka není žádný med. A nesmím zapomenout na slovíčka do angličtiny, která jsem viděla leda tak z rychlíku. (Těžký úděl puntičkářů)

Byl pozdní večer, první máj,
večerní máj, byl lásky čas...
U mě teda určitě (*ironie*). Já jsem strávila svátek práce děláním domácích úkolů, protokolů a psaním zápisů do školy, abych od ní měla o víkendu pokoj. Vstávala jsem okolo jedenácté, což mě celkem naštvalo, protože jsem promrhala ráno. Jenže, když jsem vstala, počasí se netvářilo, že by měl být první máj. Popravdě čekala jsem, kdy začnou z oblohy padat trakaře, a uznejte, že to člověku nepřidá na náladě.

Dokonce jsem včera sledovala hokej. Byla jsem nervní jako sáňky v létě, vřeštěla jsem, když naši dali gól, a nadávala, když nám ho vstřelili. Podívaná jedna báseň, bohužel jsme prohráli. A to jsem jim to tak přála. Doufám, že dneska ty Lotyše vyklepneme!

Takže jsem včera psala, poslouchala muziku a sumírovala tento článek. Co do něho napsat?

Tak za prvé, když má někdo na naší škole poslední zvonění a vy mu dáte peníze, nemusel by vás polívat octem s vodou. Jeden kluk se totiž převlékl za deratizátora a jak měl takovej ten šplíchat na plevel, tak prostě z dálky zařval: "Holky, musíme vás zalít, abyste neuschly." A jelikož jsme šly jako skupinka a mě strčily dopředu, měla jsem mokré vlasy, vletělo mi to do očí, nosu a do pusy a měla jsem to po celé bundě a v ten moment jsem myslela, že ho zabiju, protože to nebyla bunda, která by stála pětikačku. Naštěstí mi tam nezůstaly fleky a šlo to vyprat, ale celý den ve škole jsem smrděla octem.

Za druhé je to něco ohledně blogu. Kdysi dávno jsem předesílala, že bych ráda sepsala článek o mé cestě do Švýcarska. Nějak jsem na to zapomněla, avšak teď jsem dělala referát o Švýcarsku, prohrabovala jsem se fotkama a mě blesklo hlavou, že jsem vám to slíbila. Nakonec z toho všeho bude asi jeden velký projekt, který se bude jmenovat Cestovní horečka. Půjde o to, že sepíšu svoje zážitky z cest, informace atd. Právě teď se pracuje na článku o Švýcarsku - stay in touch!

Za třetí - taky ohledně blogu. Sice to nevypadá, ale pracuji na designu a plánuju překovat menu. Kdyby se vám to zobrazovala nějak divně, přijměte prosím moji omluvu.

Další odstavce se týkají vykecávání autorky, bude ráda, když se případně zapojíte do diskuze:

Zkouším hledat nějakou super brigádu (pokud vám je sedmnáct, buď vám napíšou, že mají plno, nebo vás odmítnou stylu "nikdo se vám neprosil, abyste posílala životopis" - jsou však i světlé výjimky). Jak to tak vypadá, zase skončím v knihovně, bohužel si nic nevydělám, ale aspoň budu mít zkušenost. Mě ta práce baví (mamka s taťkou mají poznámky, že jsem ten typ, co se snaží zachránit svět, takže budu navždy dobrovolník...), velká škoda je, že nemám dostudováno - právě teď v knihovně hledají člověka na plný úvazek.

Taky mě mrzí, že jsem nestihla pohovor na dětský příměstský tábor- všechno zlé je pro něco dobré: moje spolužačka, která se tam dostala (i když chudinka byla úplně špatná z toho, že ji nevezmou), má tři týdny tennis. A to ho neumí hrát.

Jsem už domluvená s rodiči, že si budu příští léto dělat autoškolu. Nějak jsem zatím nevymyslela, jakým autem budu jezdit, protože naši řekli, že na naši Toyotu Corollu řídit určitě nebudu. Proto by se mi hodily nějaké peníze, abych si mohla později pořídit auto a na něco ten řidičák měla. Jak jste na tom vy s brigádou? Jezdíte na motorce do školy?

Jakékoliv připomínky, dotazy apod. pište do komentářů. Budu vám vděčná!

4 komentáře:

  1. Tak na hokej nekoukám, brigádu neřeším, už pracuji, ale rozhodně vím, jak je problém něco pořádného sehnat. tak snad se ti to povede.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě nějakou skupinu založím. :-) Takže poprosím o nějaký kontakt až bude skupina na světe kam mohu napsat ;) A výsledky po 2a půl hodkách jsou jaké? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je dobré vědět ;) to zkusím :-) Můžu nějaký kontakt na FB?Jdu tvořit skupinu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. posílala jsem ti žádost ba přátelství.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)